Service & Support

Produktfrågor eller kontakta säljare:
Maila till info@icap.nu alt. gå till kontakta oss.

Leverans och faktura
Maila till order@icap.nu

Produktsupport, fel på hjälpmedel och reklamation.
För att kunna erbjuda bättre service har vi skapat ett kundcenter på Internet. Här kan du registrera nya ärenden, kontrollera status på tidigare registrerade ärenden och söka i vår kunskapsdatabas. Vi har samlat information till flera av våra hjälpmedel under Manualer och Häften.

Du är alltid välkommen att kontakta oss för att få vägledning i hur du bäst använder en produkt från oss!

Kontaktuppgifter

Telefon: 010-405 68 50
E-post: info@icap.nu
Org.nr: 556573-8746

Öppettider: vardagar 08:30-17:00

Paketleveranser

Karl Johansgatan 36
414 59 GÖTEBORG

Öppettider:
Vardagar: 08:30 – 17:00

Besöksadress

Göteborg

ICAP AB
Karl Johansgatan 42
414 59 GÖTEBORG

Stockholm

ICAP AB
Ekensbergsvägen 13
117 69 Stockholm

Registrera nytt ärende
Ärendehanteringen sker i samarbete med vårt dotterbolag Frölunda Data AB.

För att skapa ärende fyll i formulären nedan, har du ett pågående ärende klicka här: KUNDCENTER

Service

Fjärrstyrning

Vill du ha hjälp med felsökning?

Vi hjälper dig live

  1. Ring vårt kontor och beskriv vad du vill ha hjälp med. Tel: 031-704 3099
  2. Klicka sedan på länken Fjärrstyrningsprogram och kör sedan programmet på din dator.
  3. Meddela det Användar-ID och lösenord som visas på din bildskärm.
  4. Nu kan vi hjälpa live i din dator!